
El Modernisme d’Alcoi protagonista de l’única revista internacional dedicada únicament a l’Art Nouveau
31 agosto, 2023
PLANES EN FESTES
31 agosto, 2023
La nova temporada 2023/24 de l’espai cultural oferirà una gran oferta expositiva, conferències i activitats socioculturals.
Després de la pausa estival en Fundación Mutua Levante s’inaugura la temporada cultural amb una gran varietat d’activitats com ve sent habitual. Una de les primeres cites serà la inauguració de l’exposició “La humanidad en la guerra” amb motiu del 150 aniversari de la creació de la Creu Roja. Al mes de setembre també s’inaugurarà “El cau de les sorpreses” del poeta, escriptor i artista Pep Sou, una exposició farcida de sarcasme, burla i agudesa irònica; i “Identidades cruzadas”, un projecte expositiu internacional itinerant que compta amb la participació d’universitats de Xile, Mèxic i la Politècnica de València.
A més a més, la Fundación Mutua Levante també acollirà actes del festival Animalcoi, presentacions de llibres com “Un naufragio” de José Vicente Botella, activitats relacionades amb la setmana del modernisme, com les sessions de Cinema Silent, així com un nou cicle de conferències de la Universitat d’Alacant que tractaran sobre territori, alimentació i medi ambient.
Aquest espai cultural acull una gran varietat d’activitats i està obert a les diferents propostes artístiques i culturals. En aquest sentit, l’equip de Fundación Mutua Levante afirma que “Estem molt contents de la resposta de la gent a tots els esdeveniments i activitats que organitzem. Treballem a fi d’apropar la cultura i crear sinergies amb la gent al voltant de temes culturals molt variats, així com contribuir al debat crític davant realitats socials que ens travessen com ara el medi ambient, la salut, el patrimoni cultural o la historia.
Esperem que aquesta temporada siga igual de ben acollida que l’anterior”. Fundación Mutua Levante recorda que les diferents sales expositives es podran visitar de forma gratuïta de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 20.00.